Gry akcji

Sprzęt, programy, gry, Internet - wszystko co ma związek z najdoskonalszym wynalazkiem XX wieku.
Nadare
Nosferatu
Posty: 1523
Rejestracja: 2008-11-25, 21:22

Gry akcji

Post autor: Nadare » 2008-11-30, 11:31

Według mnie na miano najlepszej gry akcji zasługuje Mafia - the city of Lost Heaven

Ameryka, lata 30te i główny bohater, taksówkarz Thomas Angelo, który trafił w szeregi ludzi z mafii. Misje dzielą się ogólnie na dwa rodzaje. Rodzaj pierwszy – chodzone/strzelane. Rodzaj drugi – samochodowe. W tych pierwszych zazwyczaj chodzi o to aby kogoś zabić, czasem uwolnić, drugie zaś wymagają od nas pokonania takiej a takiej odległości, celem dowiezienia kogoś, zawiezienia czegoś lub też pojechania po kogoś. Czasem jedno łączy się z drugim, np. pierwsza misja polega na zawiezieniu chłopaków do motelu za miastem, gdzie mają odebrać haracz od właściciela. Tam okazuje się, że ludzie Moreliego urządzili pułapkę i musimy odbić naszych porwanych przyjaciół. :D A gdy już tego dokonamy, gonimy autem typa, który ukradł nasze pieniądze. Dodam jeszcze że czasem mamy na wykonanie misji określony czas. Innym przykładem misji nietypowej jest np. odprowadzenie w nocy pewnej dziewczyny do domu. :D

Misje są rewelacyjne, bardzo podoba mi się to, że każdą z nich można przejść na wiele, wiele sposobów :) dodatkowym atutem są świetne samochody :) Jak dla mnie gra nie nudzi się wcale, potrafi nieźle zaskoczyć (np. znienacka mamy wziąć udział w wyścigu samochodowym). Bardzo podoba mi się też muzyka w tej grze :)
Awatar użytkownika
lost003
Tyler Durden
Posty: 319
Rejestracja: 2008-02-04, 12:49

Re: Gry akcji

Post autor: lost003 » 2009-02-08, 10:46

No tez grałem w ta gre i bardzo mi sie spodobała teraz w lutym ma wyjsc nastepna czesc czyli Mafia 2
Nadare
Nosferatu
Posty: 1523
Rejestracja: 2008-11-25, 21:22

Re: Gry akcji

Post autor: Nadare » 2009-02-08, 10:51

Już w lutym? To suuuper ^^ Jak patrzyłam na zwiastuny to grafika powalała :D
Awatar użytkownika
lost003
Tyler Durden
Posty: 319
Rejestracja: 2008-02-04, 12:49

Re: Gry akcji

Post autor: lost003 » 2009-02-08, 10:56

Ale akcja ma nie miec nic wspolnego z poprzednia czescia.Ciekawe jak zaczna tym razem moze jakis koles bedzie jezdzil smieciarka i nagle sie zjawi mafia :-D
Nadare
Nosferatu
Posty: 1523
Rejestracja: 2008-11-25, 21:22

Re: Gry akcji

Post autor: Nadare » 2009-02-08, 11:05

No i w sumie dobrze, w końcu glówny bohater był już trochę stary a poza tym został zabity ;) Też jestem ciekawa jak to będzie wyglądalo :D i kogo zwerbują :D ale pierwsza część była super, bardzo mi się podobało, że można przechodzić misje na kilka sposobów :D
Awatar użytkownika
lost003
Tyler Durden
Posty: 319
Rejestracja: 2008-02-04, 12:49

Re: Gry akcji

Post autor: lost003 » 2009-02-08, 11:09

Mnie sie podobało jak juz przeszedlem ta gre to potem byl odblokowany tryb wolny czy cos i fajny byl ten dom ale misje wykonywalem dalej a za nie otrzymywalem coraz to nowsze wozy
Nadare
Nosferatu
Posty: 1523
Rejestracja: 2008-11-25, 21:22

Re: Gry akcji

Post autor: Nadare » 2009-02-08, 12:10

No no tryb wolny był fajny :)
kubalis
Forrest Gump
Posty: 5
Rejestracja: 2012-11-21, 20:28

Re: Gry akcji

Post autor: kubalis » 2012-11-21, 20:37

Ostatnia gra akcji w którą grałem był Duke Nuken :P
ODPOWIEDZ