Forum Filmowe, Recenzje filmow, Lost: Zagubieni, Seriale | ZERO DOWNLOADU (w tym filmy online), TYLKO DYSKUSJE!

Śmierć - czujesz strach przed jej nadejściem?

Tu możesz podzielić się swoimi przemyśleniami związanymi z filozofią, religią i psychologią.
Awatar użytkownika
Dusqmad
Administrator

Śmierć - czujesz strach przed jej nadejściem?

Post autor: Dusqmad » 2006-08-03, 15:20

Ja jako ateista, człowiek, który nie może już zmienić koloru wybranej pigułki uważam, że śmierć stanowi koniec. Jest końcem tego, do czego dochodziłem przez całę życie, moich marzeń, mojego świata. Z tego też powodu na postawione pytanie odpowiem: TAK. Wiem jednak, że to musi nadejść - element życia każdego człowieka. Bardziej boję się starości, a wiadomo, że z czasem życie nie jest już takie, jak na początku. Koniec staje się oczekiwaniem. Jestem początkującym graczem, który wciąż ma ochotę grać w tą grę, która bynajmniej go nie nudzi. Na ten temat mógłbym pogadać za kilkanaście lat, kiedy to miną dziesiątki tur. Teraz jestem spragniony krwi, pokarmu, który czerpię z życia. Nie chcę, aby pragnienie to przeminęło razem ze mną.
sylwu$
Mad Max

Re: Śmierć - czujesz strach przed jej nadejściem?

Post autor: sylwu$ » 2006-08-03, 15:23

Hum... Tak teraz to się nie boje śmierci i nawet lubię godzinami o tym myśleć i spekulować... Ale zobaczymy co czas przyniesie...
Awatar użytkownika
BlackDog
Tyler Durden

Post autor: BlackDog » 2006-08-03, 15:31