Polityka

Tu możesz podzielić się swoimi przemyśleniami związanymi z filozofią, religią i psychologią.
Rubenos
Darth Vader

Polityka

Postautor: Rubenos » 2007-09-26, 20:57

O tak! Temat przez wielu znienawidzony, przez innych śledzony z zaciekawieniem. A jakie jest wasze stanowisko? Co sądzicie o obecnej sytuacji? Na kogo będziecie głosować?

Mój głos, w dużej mierze ustosunkowany będzie z racji pochodzenia, miejsca zamieszkania. Zagłosuję na PSL, któro z resztą ze wszystkich partii prezentuje się najbardziej umiarkowanie.
Awatar użytkownika
Issa
Tyler Durden

Re: Polityka

Postautor: Issa » 2007-09-26, 21:47

Nienawidzę polityki. Nie znam się na niej, nie orientuję, kto, co i jak. Nie oglądam wiadomości, nie słucham radia. Żyję w swoim małym światku, odgradzając się od tych spraw i jest mi bardzo dobrze. Mały wyjątek zrobiłam dla ostatniej afery z Lepperem, nawet ciekawe to było. Ale jakby mnie teraz ktoś zapytał o nią, to nie wiem, co bym mu powiedziała. Powód? Skleroza i umiarkowane zainteresowanie.
Awatar użytkownika
MGaździcki
Agent Smith

Postautor: MGaździcki » 2007-09-27, 11:43

"Szczęśliwy i zdrowy ten, co się od polityki trzyma z daleka"
Anonim

A poważnie: teraz prawdziwych polityków nie ma-za wyjątkiem Pan Prof. Bartoszewskiego. Z Papieżem (głowa Watykanu) odszedł ostatni z umiejących myśleć i działać polityków. Zresztą i tak an przestrzni wieków znikali politycy, a mnożyło się przywódców. Owszem, są tacy co umieją łączyć politykę z władzą (Reagan, Tatcher), ale są tacy, którym władza uderza do głowy (Stalin) albo nie mają pojęcia o polityce (Hitler).

Szlachetna sztuka polityki (tak nazwał ją Arystoteles) zagubiła się gdzieś w XIX wieku i potem mieliśmy co mieliśmy...

Na kogo zagłosuję? "Entliczek, pentliczek, czerwony stoliczek..." ;)
Awatar użytkownika
Aletheia
Tyler Durden

Postautor: Aletheia » 2007-09-27, 21:42

Miałam takie fajne miejsce, gdzie nie było polityki. Nazywało się Filmowo... No i się skończyło :-/