Forum Filmowe, Recenzje filmow, Lost: Zagubieni, Seriale | ZERO DOWNLOADU (w tym filmy online), TYLKO DYSKUSJE!

Znaleziono 5 wyników

autor: larsi
2010-05-31, 19:29
Forum: News
Temat: Drobniejsze newsy
Odpowiedzi: 112
Odsłony: 26126

Re: Drobniejsze newsy

Fajnie że będzie jeszcze epilog...moze po obejrzeniu nie bedziemy mieli niedosytu..jaki odczułem po ostatnim "niedzielnym odcinku :D
Kto wie moze liczba minut epilogu sie zwiekszy?? :D


pozwól że zacytuje "Lost jeszcze nie umarł. :D" :P
autor: larsi
2010-05-31, 19:15
Forum: Ogólnie o Lost
Temat: Cytaty :)
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 10395

Re: Cytaty :)

Charlie: "Nazwij go Kabaczek"

`Sawyer, gdzie jest Locke?
`Poszedł do kiosku po fajki

Lock: Co powiedział jeden bałwan śniegowy do drugiego?
Desmond: Pachnie marchewką.


A najbardziej podobały mi sie teksty: Dude i Brother :D
autor: larsi
2010-05-31, 19:02
Forum: Ogólnie o Lost
Temat: Najładniejsza "Zagubiona"
Odpowiedzi: 46
Odsłony: 18264

Re: Najładniejsza "Zagubiona"

moim skromnym zdaniem Claire Littleton :D
autor: larsi
2010-05-31, 19:00
Forum: Ogólnie o Lost
Temat: What about Mr Eko
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 10321

Re: What about Mr Eko

to w takim razie nie mam juz pytań...dzieki za odpowiedz :)
autor: larsi
2010-05-31, 08:10
Forum: Ogólnie o Lost
Temat: What about Mr Eko
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 10321

What about Mr Eko

Cały czas się zastanawiam co się tak naprawde stało z Mr Eko...wiem że został zabity przez czarny dym za to że nie chciał pokutować za zabójstwo jakie dokonał..